Y羹kleniyor

MARKALAR İÇİN TİKTOK PAZARLAMASININ ÖNEMİ

TikTok video paylaşım sitesi olarak adını söz ettirmekte. TikTok tan sonra birçok sosyal medya sitesi de TikTok tarzında video paylaşımları ile gündeme gelmiştir. Markalar içinde TikTok’un önemi çoktur. Markalar ürünlerini pazarlarken TikTok ile keşfette yerini alabilmekte ve rakipleri arasından öne çıkabilmektedir.

Daha çok bir eğlence platformu olarak adını duyduğumuz TikTok’ta bilgilendirici içeriklerden ziyade eğlence amaçlı videolar çekilmektedir. Bu videolardan bazıları küçük çocuklar tarafından çekilirken bazen de yaşlı kişiler tarafından kullanılan bir platform haline dönmüştür.

Markalar burayı daha çok marka bilinirliğini arttırmak amacı ile kullanmalı. Çünkü diğer platformlarda olduğu gibi ürün satın alma eğilimi yüksek kullanıcılar pek bulunmuyor TikTokta. Eğlence amaçlı giren kişiler genellikle videoyu izleyip diğer videoya geçiyor. Bu sebeple satın alma eğilimi diğer sosyal medya hesaplarındaki gibi değildir.

Tiktokta içeriklerinizin hedef kitlenize hitap edici olması için yeni akım denilen TikTokta ünlenen ve herkesin kullandığı akımları deneyebilirsiniz. Onun haricinde marka yerleştirmesi yaparak doğal yoldan reklamda vermiş olabilirsiniz. TikTok’ta video paylaşırken seçeceğiniz müzik ve video uyumu oldukça önemlidir.

TikTok’ta özellikle takı firmaları yer almakta. Farklı ve kendilerine özgün içerikleri ile keşfette yerini alan firmalar marka bilinirliğini arttırarak siparişlerini de olumlu yönde artttırdıkları aşikar. Takı firmalarının haricinde perdecilere kadar ulaşan geniş markalar TikTok’u ne kadar seven kadar sevmeyende olsa bir şekilde aktifliklerini sürdürmektedir. Burada önemli olan iyi bir planlama stratejisi belirleyerek rakipleriniz içinden kendinizi ayırabilmektir. 


SİZİN İÇİN ÖNERİLEN HABERLER