Y羹kleniyor

SOSYAL MEDYADA REKLAM VERİLİRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

Gelişen teknoloji ile birlikte reklamlar artık sosyal medyadan da verilmeye başlandı. Çoğu markanın ulaşmak istediği hedef kitlenin sosyal medyada oluşu sosyal medya üzerinden reklam vermeyi mantıklı hale getirmiştir. Özellikle İnstagram kullanan kişi sayısı oldukça fazla olduğu için etkili bir şekilde verilen reklamların başarılı geri dönüşleri olmaktadır.

Sosyal medyada reklam üretmek için öncelikle etkili bir görsel hazırlanmalıdır. Dikkat çekici ve göz alıcı bir görsel ile insanları etkilemek daha kolay olacaktır. Bunun haricinde hedef kitle seçimi çok önemlidir. Reklamınızın hangi yaş grubuna hitap edeceği, cinsiyet ve şehir seçimi oldukça önemlidir. Hedef kitlenin yanlış seçilmesi reklamınızdan etkili sonuç alamamanıza sebep olacaktır. Bu yüzden etkili bir reklam için en önemli şey reklamın kime hitap ettiğidir.

Reklam görseli oluştururken genellikle herkes fotoğraf tercih etmektedir. Ancak fotoğraflar çok kolay bir şekilde geçebileceğinden insanların dikkatini çekme konusunda çokta etkili olmayabilir. Bunun yerine video oluşturarak insanların reklamınızı daha uzun süre görmesini sağlayabilir ve daha etkili sonuçlar alabilirsiniz. Video oluştururken reklamınızın geçerli süreye uygun şekilde konumlandırmanız ve dikkat çekici yapmanız çok önemlidir.

Sosyal medya reklamlarında reklam konusu da hedef kitle için bir o kadar önemlidir. Reklamın ne şekilde yapılacağı ve verilecek mesajın en etkili biçimde verilebilmesi için özenle araştırma yapmalı ve ondan sonra yapmalısınız. Sosyal medyada etkili bir reklam için bütçenizi iyi planlamalı ve size en uygun şekilde daha fazla kişiye nasıl erişebileceğinizi öğrendikten sonra işe koyulmalısınız. 


SİZİN İÇİN ÖNERİLEN HABERLER