Sosyal medya yönetimi kolay sanılsa da o kadar kolay bir iş değildir. Çünkü kriz anında nasıl bir cevap verdiğiniz markanın imajı için oldukça önemlidir. Sosyal medyada oluşacak herhangi bir kriz anında sosyal medya yöneten kişilerin bu kriz anını nasıl kullanacağı çok önemlidir. Çünkü markanın stratejisi ve imajı bu kriz anında yerle bir olabilir.
Kurumsal bir firmaysanız, sosyal medyanızın dili, paylaşımlar, yapılacak olan reklamlar ve müşterilerinize yapacağınız etkili içeriklerin tasarlanması gibi birçok iş için sosyal medya yönetimi yapılması gerekmektedir.
Gelişen teknoloji ile birlikte reklamlar artık sosyal medyadan da verilmeye başlandı. Çoğu markanın ulaşmak istediği hedef kitlenin sosyal medyada oluşu sosyal medya üzerinden reklam vermeyi mantıklı hale getirmiştir. Özellikle İnstagram kullanan kişi sayısı oldukça fazla olduğu için etkili bir şekilde verilen reklamların başarılı geri dönüşleri olmaktadır.
Milyonlarca insanın kullandığı sosyal medyada etkili olmak çok önemlidir. Etkili olmanın ilk yolu iyi bir iletişim dili ve görseli kullanmak iken diğer yolu da etkili bir saatte paylaşım yapmaktır. Sosyal medyada az etkileşim alan ve çok etkileşim alan saatler vardır. Bunlar insanların yoğun olarak sosyal medyada zaman geçirdiği saatlerdir.