Yükleniyor

HABERLER

Sizler için hazırlamış olduğumuz bir birinden güzel haberlerimiz.

TİKTOK’TA REKLAM NASIL VERİLİR?

TİKTOK’TA REKLAM NASIL VERİLİR?

TİKTOK, son zamanlar en trend sosyal medya platformlarından biridir. Bu platformda eğlence amaçlı çekilip atılan videoların haricinde bilgilendirici içeriklerde paylaşılmaktadır.

Daha Fazla
İNSTAGRAM MAĞAZA ÖZELLİĞİ NASIL AÇILIR?

İNSTAGRAM MAĞAZA ÖZELLİĞİ NASIL AÇILIR?

Mağaza özelliği adından da anlaşıldığı üzere paylaşılan gönderilere ve hikayelere ürünler ekleyerek bunların web sitesi üzerinden yönlendirilmesi ile satış sağlayan bir özelliktir. Bu sayede hedef kitlelere doğrudan ulaşmak mümkün olmaktadır.

Daha Fazla
MARKALAR İÇİN TİKTOK PAZARLAMASININ ÖNEMİ

MARKALAR İÇİN TİKTOK PAZARLAMASININ ÖNEMİ

TikTok video paylaşım sitesi olarak adını söz ettirmekte. TikTok tan sonra birçok sosyal medya sitesi de TikTok tarzında video paylaşımları ile gündeme gelmiştir.

Daha Fazla
E-POSTA PAZARLAMA NEDİR? NASIL YAPILIR?

E-POSTA PAZARLAMA NEDİR? NASIL YAPILIR?

Bir ürünü pazarlarken birçok yöntem karşımıza çıkmaktadır. Bu yöntemlerden biri de e-posta pazarlamadır.

Daha Fazla
İNSTAGRAM REELS ÖZELLİĞİ NEDİR? NASIL KULLANILIR?

İNSTAGRAM REELS ÖZELLİĞİ NEDİR? NASIL KULLANILIR?

Teknolojinin ilerlemesi ile birlikte her geçen gün sosyal medya da yeni bir özellik karşımıza çıkmaktadır. Bu özelliklerden biri de İnstagramda ki Reels özelliğidir.

Daha Fazla
SOSYAL MEDYA KRİZ YÖNETİMİ NASIL YAPILIR?

SOSYAL MEDYA KRİZ YÖNETİMİ NASIL YAPILIR?

Sosyal medya yönetimi kolay sanılsa da o kadar kolay bir iş değildir. Çünkü kriz anında nasıl bir cevap verdiğiniz markanın imajı için oldukça önemlidir. Sosyal medyada oluşacak herhangi bir kriz anında sosyal medya yöneten kişilerin bu kriz anını nasıl kullanacağı çok önemlidir. Çünkü markanın stratejisi ve imajı bu kriz anında yerle bir olabilir.

Daha Fazla